183045 P1

Hur smakar ert varumärke?

Presenta hjälper ditt företag att synas genom smakfulla profilprodukter som exempelvis chokladbitar, karameller och pepparkakor. 1986 introducerade de begreppet ”reklamkonfektyr” och utbudet fortsätter att växa.

– Vi har gjort det här i drygt 30 år, säger Magnus Karlsson, VD och ägare av Presenta Sverige AB. Det är ingen som kan det här bättre än oss! Vi har gjort en lång resa som gett oss bred erfarenhet och kompetens inom vårt nischade produktsortiment. Med vår höga ambitionsnivå avser vi att fortsätta vara Nordens ledande leverantör av reklamkonfektyr.


Profilprodukter är ett enkelt sätt att skapa en positiv känsla kring ditt varumärke eller företag. Presenta hjälper till att skapa en produkt som är kompatibel med vad ditt företag står för och det du önskar förmedla till din målgrupp.  Att jobba med råvaror av hög kvalité är lika självklart för Presenta som att tänka på miljöpåverkan och arbetsförhållanden.


– En av de mest populära produkterna är tablettaskar, där vi har tillgång till egen produktion och därmed kort leveranstid, många företag som är ute i sista stund brukar bli glatt överraskade när vi berättar hur fort vi faktiskt kan lösa deras leverans.


183045 P2


Nu till våren ökar efterfrågan på profilerade vattenflaskor och burkar med energidryck, medan chokladprodukter och pepparkakor av naturlig anledning, kanske fungerar bättre under höst/vinter.

 

Har ni några nyheter?

– Ja, vi har precis kommit fram med en Raw Bar, vilket är en produkt som ligger i tiden. Vi har även sedan en tid tillbaka möjlighet att ta fram egendesignade chipspåsar.


Oavsett vilken typ av kampanj eller marknadsföring du önskar genomföra så kan vi hjälpa dig. Presenta försöker alltid att leverera ”Det lilla extra” i form av ett stort engagemang och en hög servicegrad. Vi blir glada när våra kunder är nöjda! Presenta värnar alltid om det personliga bemötandet och att leverera i tid. Våra kunder ska känna att vi tycker de är viktiga för oss oavsett om det är ett litet företag eller en stor myndighet.


– Kostnaden för profilprodukter är, om man jämför med annan typ av marknadsföring, oftast relativt liten, och gör man det rätt så går det att få otroligt bra ROI, menar Magnus.

2018-06-07
Dela artikel
banner image

Sponsrade artiklar

Artiklar publicerade på webbplatsen som inte är märkta redaktionellt är betalda samarbeten.

Den här webbplatsen använder cookiesför statistik och användarupplevelse.

Enterprise Magazine använder cookies för att förbättra din användarupplevelse, för att ge underlag till förbättring och vidareutveckling av hemsidan samt för att kunna rikta mer relevanta erbjudanden till dig.

Läs gärna vår personuppgiftspolicy. Om du samtycker till vår användning, välj Tillåt alla. Om du vill ändra ditt val i efterhand hittar du den möjligheten i botten på sidan.

Cookies