151048-clean4you
151048-clean4you1
151048-clean4you
151048-clean4you1

Clean 4 You – kundfokus och flexibilitet är ledorden

Från det att Iwona Sienkiewicz och Anna Przyborowska bestämde sig för att starta sitt företag Clean 4 You gick det hela mycket snabbt. Inom två veckor var företaget registrerat och nu ett år senare har de inte mindre än sex anställda i Stockholm. Med sin tydliga kundfokus och bra marknadsföring har företaget lyckats fånga en stor kundkrets. Hit kan du vända dig om du vill beställa professionella och prisvärda städtjänster av hög kvalitet.

Det är nu ungefär tio år sedan de båda svägerskorna Iwona Sienkiewicz och Anna Przyborowska kom till Sverige från Polen. De valde att satsa på ett städföretag eftersom de hade erfarenhet av det sedan tidigare och visste hur det fungerade.
   Som alla nyföretagare ställdes de inför frågan hur man hittar kunder. Genom en smart marknadsföring med flygblad, mejlutskick, annonser och en kampanj via ”Let's deal” byggde de snabbt upp sitt kundnät och kunde börja anställa städpersonal. Genom att anställa personer i olika delar av Stockholm kunde de utöka sin kundkrets utan att restiderna för varje städerska blev för långa.

Alltid samma städerska
Genom att välja personal som bodde i närheten av kunderna kunde de matcha kund och städerska, så att varje kund fick ”sin” städerska i stället för att det skulle komma nya personer varje gång. Det här ser ägarna som en styrka hos Clean 4 You jämfört med konkurrenterna.
   – Om jag skulle ha städning eller barnpassning eller någonting liknande skulle jag vilja känna den personen som kommer hem till mig, förklarar Iwona Sienkiewicz.

Företaget erbjuder professionella städtjänster för alla typer av lokaler eller hem. Det går bra att beställa regelbunden hem-, kontors- eller trapphusstädning, men även engångstjänster såsom storstädning, fönsterputs och flyttstädning.

Kunden bestämmer städtid
Hos Clean 4 You finns en tydlig kundfokus och ägarduon är flexibel när det gäller att tillgodose kundernas behov. De köper till exempel in speciella produkter om någon kund önskar det, som ekologiskt eller oparfymerat.
   Det går också bra att få kortare tid på städning än hos många andra företag. Hos flera av konkurrenterna är det krav på att det ska vara minst fyra timmars städning, eller ett visst antal timmar i veckan, men sådana krav har inte Clean 4 You. Det är kundens behov som styr, vilket är en anledning till att många kunder väljer just dem.

Kvalitet till bra pris
På frågan om varför man ska välja Clean 4 You i stället för något annat städbolag svarar Iwona träffsäkert:
   – Vi är en ny firma och vill växa. En del som har bedrivit företag länge fastnar i att det rullar på, utan att de behöver göra något, men vi vill växa, utvecklas och vara jättebra. Vi är med andra ord ivriga och hittar nya lösningar hela tiden. Vår strävan är att erbjuda våra kunder en bekymmersfri städservice av högsta kvalitet till rimliga priser. Clean 4 You’s ledord är kundfokus, flexibilitet, noggrannhet, pålitlighet och kvalitet.
2015-02-04
Dela artikel
banner image

Sponsrade artiklar

Artiklar publicerade på webbplatsen som inte är märkta redaktionellt är betalda samarbeten.

Den här webbplatsen använder cookiesför statistik och användarupplevelse.

Enterprise Magazine använder cookies för att förbättra din användarupplevelse, för att ge underlag till förbättring och vidareutveckling av hemsidan samt för att kunna rikta mer relevanta erbjudanden till dig.

Läs gärna vår personuppgiftspolicy. Om du samtycker till vår användning, välj Tillåt alla. Om du vill ändra ditt val i efterhand hittar du den möjligheten i botten på sidan.

Cookies