126149.lenas.halsobrunn.1

Hälsa, glädje och trygghet viktigt för att må bra

Massage och LPG-behandlingar har blivit Lenas Hälsobrunns specialområden. Men i den här verksamheten brinner man även för hälsa ur ett större perspektiv. Lena Brunner stöttar sina klienter med inställningen att alla kan förändra sin livsstil.

– Har man väl tagit sig till en behandling finns det ofta en motivation hos klienten att förändra sitt liv på flera plan, säger Lena Brunner, ägare av Lenas Hälsobrunn.
Men oftast räcker det inte med en massage för att åstadkomma avgörande förändringar. Vinsten är stor för den som ser det större perspektivet.
– Även om jag arbetar specifikt med vissa behandlingar är det hela tiden klientens hälsa i sin helhet som står i fokus. Jag ger gärna råd kring hälsa och kost för att mina behandlingar ska ha ännu bättre effekt.

Lenas Hälsobrunn välkomnar sina klienter till de egna lokalerna men åker även ut på företagsuppdrag. Som en biverksamhet till Brunner & Brunner Bygg är Lena Brunner van att behandla de problem som ofta uppkommer vid grovt kroppsarbete.
– Byggbranschen innebär ett många gånger hårt arbete. Därför är det extra uppskattat att kunna utföra massage, lindra värk och trycka ut triggerpunkter inom ramarna för medarbetarnas arbetstid.
För Lena Brunner är hälsa helt klart ett brett begrepp.
– Det är viktigt att lyfta fram ledord som hälsa, glädje och trygghet. Jag vill ge mina kunder de små verktygen man behöver för att må bra. Välmåendet ska vara i fokus utan att det blir fanatiskt.
För även om hälsan är viktig är Lena noga med att också unna sig saker för att må bra.
– De små förändringarna gör också sitt till. I stället för att få panik över att du inte får äta wienerbröd kan du äta det, men kanske bara hälften mot tidigare.
Essensen i verksamheten tycks i alla fall självklar.
– Här lyssnar vi på kunden och ser till både kropp och själ.

2012-12-17 10:00

164022 NK

Kvalitativ IT lönar sig alltid

Artikel När Mattias Lindqvist och Jimmie Farkas gick ihop 2014 var målet att skapa en IT-konsultbyrå med fokus på infrastruktur och tekniska projektledaruppdrag. Resultatet blev Netkeep AB, som i dag erbjuder...
164043 HT

Inte en missnöjd kund - på över 30 år

Artikel Högalids Takservice startades för mer än 30 år sedan, vilket gör bolaget till en av Stockholms äldsta takfirmor. Man utmärker sig också genom kvalitetsarbete, god kommunikation och en hundraprocentig kundnöjdhet.
tellus-puff

Tellus Tower

Ritar om Stockholms Skyline

Lena-puff

Lena Israelsson

Lär dig att odla året om

mta-puff

Byggbolaget MTA

Hyllar mångfald och tar sitt sociala ansvar

Arkiv