192037 S2192037 S4192037 S3

”Vi tycker om att snickra. Det är därför vi heter Snicta”.

Variation i uppdrag och utmaning. Då trivs Lukasz Sobczak och hans medarbetare. Med utgångspunkt från Västerhaninge gör de allt inom snickeri.

Lukasz Sobczak, grundare och ägare av Snicta AB är utbildad inom snickeri samt ekonomi och marknadsföring. 

      – Pappa är snickare och hade en stor snickeriverkstad i Polen och mamma är utbildad inom ekonomi, ler Lukasz.  Valet föll till slut på snickeriet.  Jag älskar att snickra. Snicta gör även andra saker än att bara snickra, i stort sett allt inom bygg. Våra anställda och underentreprönerer är utbildade och erfarna i det vad dem gör.

       Snicta arbetar med såväl privatpersoner som fastighetsförvaltare och företag. 

I nuläget renoveras industrihus, lager lokaler i Jordbro och bygger bastuhus samt attefallshus i Stockolms Skärgård.       Lukasz beskriver passionerat både miljö och bygge:

       – Ett superhäftigt bastuhus på 30 kvadratmeter på en ö i Stockholms södra skärgård, med både omklädningsrum och dusch. Det är en enorm snickarglädje i det uppdraget och blir makalöst fint. 

      Hantverkarna på Snicta renoverar kök och badrum, bygger carports och altaner. De sätter upp Attefallshus och lägger golv, renoverar fasader och målar. Bygger nytt och renoverar.


192037 S1


      – Vi utför alla typer av renoveringar och totalrenoveringar av villor, lägenheter och kontor. Alla uppdrag är lika viktiga för oss oavsett storlek. Som kund får du alltid vårt fulla engagemang. Vi är noga med att ha en bra dialog med våra kunder så vi hittar bästa lösningen för dem vad gäller både material som bygglösning. Vi återkopplar var i processen vi befinner oss och är tydliga med vad projektet kommer att kosta kunden. 

      Lukasz förklarar att jobbet är en livsstil. Snickeriet ligger ju i genetiken och passionen för snickeriet gör att han alltid eftersträvar perfektion.  

      – Det är ju din byggdröm vi bygger, säger han. Det vi lämnar efter oss är något som du ska leva med och njuta av varje dag. 

       Eftersom han även har examen i marknadsföring frågar vi vad som är den bästa marknadsföringen. Han svarar:

      – Nöjda och återkommande kunder. Det är givetvis det givna svaret, men samtidigt ska det också förverkligas. Vi fixar det vi har lovat dig, till det pris och till den tidpunkt vi har kommit överens med om. 

Läs mer...

2019-03-11 11:00

193 022 HL5

Digital hälsa gör Sverige friskare

Artikel En förebyggande och coachande digital tjänst ökar hälsan för svenska medarbetare och hjälper arbetsgivaren att göra korrekta hälsoinsatser. Ett friskare och lönsammare företag med upp till 40 procent minskad...
webb1

Sociala medier för företag på rätt sätt

Artikel 7 av 10 små till medelstora företag finns på sociala medier. De stora företagen har funnits där sedan en tid tillbaka. Sociala plattformar är ett bra sätt att komma i kontakt med kunderna på deras nivå....

    Faktaruta

    • Snicta
    • Email
    • Hemsida
    • Adress:
      Åbylundsvägen 35
      137 32 Västerhaninge
    • Telefon: 076–406 47 52
    naim 4

    Superdeisgnern Naim Josefi

    Skapar magi.

    _Jimmy1

    Jimmy Schönning

    Njutbart hemma!

    __MG_9672

    Från förort till finrum

    Bröderna Güven driver stans bästa krogar

    Arkiv