_shutterstock_482236276

Varför välja Enterprise Magazine?

Sveriges företagare lägger allt mer pengar på marknadsföring i sociala medier. Vi finns här för att vägleda dig rätt!

Drygt 5 miljoner svenskar loggar in på Facebook varje dag och tittar sitt flöde i snitt 15–20 gånger per dag, vilket motsvarar uppemot 7 000 gånger på ett år. En typisk användare får dagligen se uppemot 200 uppdateringar av kommentarer, delningar, länktips, bilder och videoklipp. 


Mitt i detta informationsbrus skapar vi på Enterprise Magazine innehåll med mervärde. Välproducerade artiklar med tilltalande bilder, budskap och erbjudanden riktade till människor i rätt ålder och område. Vi lägger fokus på kreativa inlägg som informerar, engagerar och sticker ut.


Vid varje artikelspridning finns ett strategiskt mål som vi satt upp tillsammans med dig. Ett mål om att sälja mer av din produkt, få fler följare till din Facebooksida eller öka kännedomen om ditt företags produkter och tjänster.


Låter det intressant? Kontakta oss på info@enterprisemagazine.se


Eller fyll i formuläret nedan.


Tack för visat intresse!

Bredbandsval Sverige AB

Bredband för företag – allt du behöver veta innan du bestämmer dig

Artikel
EM_Lo¨vsta stuteri_02

Uppfödning av travhästar på Lövsta Stuteri

Artikel Med ett noga urval av de bästa hingstarna men också ston och en kvalitativ seminverksamhet föds framtidens stjärnor inom travsporten.
EM_georg-wikman_01

Mannen bakom Kan Jang

Georg Wikman är grundaren bakom hälsopreparaten Arctic Root, Kan Jang, Chisan och  nya Adapt-serien.

EM_dennis-teknikmagasinet_04

Butikschef på Teknikmagasinet

Denis Manasiev Vukotic driver Teknikmagasinet mot nya framgångar!

EM_marcus-aujalay_02

Markus Aujalay

Sveriges tuffaste matjury är epitetet på juryn i Sveriges Mästerkock. Markus Aujalay är domaren som ger mästerkockarna mardrömmar.

Arkiv