Markus Aujalay
Sveriges tuffaste matjury är epitetet på juryn i Sveriges Mästerkock. Markus Aujalay är domaren som ger mästerkockarna mardrömmar.
Inga komplicerade avtal eller långa uppbindningstider. Som företagskund hos Itell ska man aldrig känna sig låst. Därför betalar den som hyr Itells tjänster bara för tiden som faktiskt används – oavsett om det är 5 eller 300 minuter per månad. Det här företaget undviker konstigheter och behåller sina kunder för att de levererar en bra service.
– Att en trevlig och serviceorienterad person tar ditt samtal ska vara en självklarhet. Det som utmärker oss är att vi går in för att lära känna våra kunders verksamheter så att vi alltid kan hjälpa inringaren vidare. I dag är det alldeles för vanligt att man möts av en telefonsvarare, säger Itells vd Mikael Månsson.
Tekniken är en viktig del för att klara dessa ambitioner. Itell programmerar och bygger själva sina system. Men att åka ut till kunden och lära känna deras verksamhet är också avgörande.
– Det är viktigt att våra telefonister åker ut, visar sig och lär sig om företaget. Att de har en bra relation till våra kunder är otroligt värdefullt.
Itell har varit verksamma i branschen i tio år och flera av företagets telefonister och kunder har varit med ända sedan starten. Här satsar man på en bra arbetsmiljö och goda anställningsvillkor för alla medarbetare.
– Vi finns i olika delar av landet, men det är inte minst på vårt huvudkontor i Hofors som vi satsar på att utöka verksamheten de närmaste åren.
Här har de engagerat sig för att alla anställda ska arbeta heltid. Lokalerna är vackra och ligger i en gammal skola från sekelskiftet med luftiga och fräscha rum.
– Det är otroligt viktigt att våra anställda trivs, de är länken till våra kunder!
Sponsrade artiklar
Artiklar publicerade på webbplatsen som inte är märkta redaktionellt är betalda samarbeten.