Dela artikel

Förenklar vardagen i flerfamiljshus

För att vardagen ska gå ihop i ett flerfamiljshus måste tvättstugan, dess maskiner och bokningssystem fungera. AT Drift AB arbetar med reparationer, underhållsservice, utbyte av tvättutrustning, projektering, rådgivning och service av bokningssystem. Alltid med pålitlighet och kvalitet i fokus.

– Vi sköter driften av tvättstugor åt några av Stockholms största hyresvärdar, samt åt ungefär 100 bostadsrättsföreningar i hela Storstockholm, berättar Annelie Norling, som driver företaget tillsammans med Torbjörn Kilander. De har båda många års erfarenhet av branschen, något som visat sig vara en tillgång när det gäller att ta fram kundanpassade lösningar. AT Drift prioriterar alltid ett nära samarbete med beställaren.


– Vi välkomnar både små och stora kunder, säger Annelie och berättar att vissa vänder sig till dem för att beställa en lakansträckare, medan andra vill att man ska installera, samt sköta drift, underhåll och kundsupport av tvättstugor för flera hundra boende.


AT Drift erbjuder även support kring frågeställningar som har att göra med elektroniska bokningssystem. Tillgängligheten är något de ofta får beröm för.


– Vi är extremt noga med att återkoppla till kunderna - vår svarsgrad är mycket hög, säger Torbjörn med stolthet i rösten. 


Via fjärruppkoppling hjälper man också till om någon får problem med till exempel inloggning eller bokning.


– Vi sysslar också med ren rådgivning. Mindre bostadsrättsföreningar, där bokningen fungerar har ofta inget behov av ett elektroniskt bokningssystem, vilket vi då är noga med att förmedla, fortsätter Torbjörn.


AT Drift rekommenderar kunderna att låta inspektera sina maskiner en gång om året, bland annat på grund av brandsäkerheten.


– Att underhålla regelbundet gör också att maskinerna håller längre, avslutar Annelie.

2016-06-22