Dela artikel 3 min lästid

Kvalitativa renoveringar åt BRF:er i Stockholm

Täby Bygg & Hem AB utför ett brett utbud av tjänster med stor kvalitet och känsla, främst inom renoveringar, till både privatpersoner och BRF:er i Stockholm. - Vi kan garantera hög kvalitet och ett mycket trevligt bemötande. Dessutom har vi väldigt många nöjda kunder och fina referenser från tidigare projekt, säger Adrian Skupien.

Adrian Skupien som äger och driver Täby Bygg & Hem har ett stort intresse för hantverket. Han har en bakgrund inom industrin men började jobba inom byggbranschen när han kom från Polen till Sverige. Efter en tid som anställd beslutade han sig för att starta eget. Idag, sju år senare, har han en stor kundkrets då det goda ryktet har spridit sig under åren. Företaget har idag fem anställda snickare plus Adrians fru som sköter ekonomin. 



Showroom med fönster i Nacka 

Till en början bestod Täby Bygg & Hems kunder av enbart privatpersoner men under förra året började de även att utföra uppdrag åt BRF:er, med alltifrån totalrenoveringar av lägenheter till altanbyggen. Åt privatpersoner utför de till största del invändiga renoveringar, som målning och köksrenoveringar men tar även på sig utvändiga jobb, som fasadmålning och takbyten. 


Företaget samarbetar även med andra hantverkare som elektriker och rörmokare när det behövs, vilket gör att de kan erbjuda kunderna en helhetslösning vid till exempel badrumsrenoveringar. För två år sedan valde Adrian att utöka sina tjänster då de började sälja svenskcertifierade fönster, dörrar och balkongräcken. Idag har de ett showroom i Nacka.

 

– Det är något som jag gärna vill fortsätta med, då vi är de enda som har ett showroom i Stockholm för dessa högkvalitativa fönster, säger Adrian.


100 procent kundnöjdhet

Inom företaget råder många mjuka värden och Adrian tycker att det ett bra kundmöte är oerhört viktigt.


– Det handlar inte bara om att åka ut till kunden och höra vad de vill ha och sedan erbjuda en offert. Det är viktigt att föra ett samtal och tillsammans komma fram till det absolut bästa alternativet. Mitt mål är verkligen att alla kunder ska känna sig 100 procent nöjda och vi har ett väldigt bra rykte.


I framtidsvisionen finns en önskan att växa en aning, utan att bli för stora.


– Att ha ytterligare två till tre till anställda är mitt mål, då jag vill att alla som jobbar hos mig ska ha samma höga kompetens. För mig har aldrig pengarna varit drivkraften, utan det har alltid handlat om att kunden ska vara 100 procent nöjd efter avslutat arbete och det kommer alltid att vara vårt motto här på Täby Bygg & Hem, avslutar Adrian. 




2022-03-15