202051 04
202051 02
202051 03
202051 01
202051 04
202051 02
202051 03
202051 01

Vilken känsla förmedlar ditt varumärke?

Vissa företagare verkar ha mer tur än andra. Företaget både utvecklas, når framgång och uppskattas av kunderna. Är det verkligen tur? Eller är det något som företagarna helt enkelt gör rätt? Zoë Devi, en av Sveriges mest aktiva och uppskattade spirituella ledare, hjälper entreprenörer och företag att maximera sin framgång, med hjälp av attraktionskraft som marknadsföringsverktyg!

Nyfikenhet är den drivkraft som ledde Zoë in i naturvetenskapen, vidare till musikbranschen och slutligen in i en inre resa och utveckling av det egna jaget. Vad är livet för något? Hur är världen beskaffad och vilka möjligheter har vi att själva påverka våra liv? Idag är hon medial coach, healer och framgångsrik medförfattare till prisbelönade Jack Canfield´s bok Mastering the Art of Success. Med kapitlet om sina framgångskoncept: Be an Attractive Magnet™ och Soul Vibration Marketing™, hjälper hon företagare till framgång som de inte trodde var möjlig.


      – Vi har alla en fantastisk kraft inom oss, men som få tyvärr har upptäckt till fullo. Vi distraherar oss med yttre ting och omständigheter istället för att lyssna inåt. Jag vill inspirera andra att hitta den inre kraften, att bli medveten om den och lära sig att använda den i sitt företagande. När företagare lyssnar till -och framförallt följer-sitt hjärtas röst, då händer det saker som man inte trodde var möjliga, säger Zoë.


Världen består av energier. Enligt Einsteins relativitetsteori är energidelen av verkligheten tusentals miljarder gånger större än den materiella delen. Det är den energin vi människor behöver känna, förstå och nyttja. Magi kan skapas om vi förstår hur verkligheten hänger samman. Ofta använder vi begrepp som ”det känns bra” eller ”känns inte bra”, och då är det energier vi pratar om.


     – Alla har en energidel som vi kan lära oss att använda medvetet. Då kan vi påverka livet i en positiv riktning och även maximera företaget. Allt som jag lär ut har jag själv gått igenom, så jag vet att det verkligen fungerar. Företagare glömmer ofta den här biten och inser inte möjligheterna med att attrahera kunder genom att förmedla en känsla till dem, som är positiv och tilldragande. Lika attraherar lika. Vad du vill uppnå med ditt företag är också det som du behöver utstråla, du behöver känna det inom dig och bygga upp den energin. Då kommer verkligheten matcha din energi, vilket i praktiken innebär att du drar till dig kunder, klienter, affärspartners och duktiga medarbetare, med lätthet.


Zoë kallar det Soul Vibration Marketing, som är en fördjupning av Be an Attractive Magnet. Hon utbildar och coachar företagare som ska starta företag och de som vill maximera sin synlighet med hjälp av kostnadseffektiv marknadsföring. Hon supportar även de som befinner sig i ett läge där man känner att man ”kört fast” och att företaget inte utvecklas på det sätt som man vill. Det här är ett helt nytt sätt att tänka inom företagande och är marknadsföring som inte bygger på giriga strategier, utan istället tar till vara på de naturliga krafter som verkar i det osynliga. Det bygger på principen om det ”högsta bästa för allt och alla”.


      – Många känner till filmen och boken The Secret, som jag har vidareutvecklat mina tekniker ifrån. Jag lär ut hur man jobbar med energierna, visualisering, olika energitekniker och hur man bygger sitt varumärke energimässigt. Allt som företaget står för, ska kännas. Dina kunder och klienter dras till dig och ditt företag, för att du är du. För mindre företag och företag som inte kommer någon vart, kan kunskap om hur energier fungerar och påverkar din framgång vara extremt viktigt. Jag är själv småföretagare och har gjort resan i att gå från ingenting, till internationell framgång. Vi har alla en enorm kraft inom oss, som vi kan ta kontroll över. Vi är skaparna av våra egna liv och vi kan få de liv vi vill ha. Vi behöver våga lyssna inåt, till hjärtat där hela vår energi är samlad, och ta till oss alla de möjligheter som energin kan ge. När vi lyssnar till kraften inom oss, då hamnar vi slutligen rätt - och detsamma gäller för ditt företag!, avslutar Zoe.

2020-03-26
Dela artikel
Hemsida

Zoëland AB

banner image

Sponsrade artiklar

Artiklar publicerade på webbplatsen som inte är märkta redaktionellt är betalda samarbeten.

Den här webbplatsen använder cookiesför statistik och användarupplevelse.

Enterprise Magazine använder cookies för att förbättra din användarupplevelse, för att ge underlag till förbättring och vidareutveckling av hemsidan samt för att kunna rikta mer relevanta erbjudanden till dig.

Läs gärna vår personuppgiftspolicy. Om du samtycker till vår användning, välj Tillåt alla. Om du vill ändra ditt val i efterhand hittar du den möjligheten i botten på sidan.

Cookies